Et Plagieringseventyr

Vi held for tida på med ein ny film for Universitetsbiblioteket, og eg har i den anledning snekra saman ein plakat:

2 responses to “Et Plagieringseventyr

  1. Richard H.Olsen

    Love it❤

  2. Hej, Stian.
    Jeg er en af de over 100.000, der har set din video Et Plagieringseventyr på YouTube og skal nu skrive en opgave om den i forbindelse med min læreruddannelse. Noterne har jeg på adressen http://www.thau-knudsen.dk/dokumenter/interne/index.php?id=157.
    Jeg savner i mit arbejde teksten til Plagieringssangen. Er der mulighed for, at du lægger den op her på webstedet eller evt. sender mig den?
    Venlig hilsen

    Erik Thau-Knudsen
    Silkeborg, Danmark

Legg att eit svar

