Informasjonsvideoar for UiB

Som sommerjobb lagde vi ifjor seks informasjonsvideoar for Universitetet i Bergen.

Dette er den mest eksplosive av dei, og min personlege favoritt.

Trivia: Sjølv om alle trur at det er meg,  så var det dessverre ikkje eg som fekk æra av å spele i kyssescena. Dette er sjølvsagt heilt uholdbart og til neste sommer krever eg meir klining på jobb!

..og privat..

..smask smask..

..vennligst kyss meg. .

..nokon?..

..meh, tilbake til After Effects!

Legg att eit svar

