Rejected av Metacafe

Eg driv jo for tida med å legge ein del av det eg har laga ut på nett, og idag var turen komen til årsoppgåva mi frå Møre Folkehøgskule “Mysteriet Kvinnen”. Filmen inneheld eit par sex- (under ei dyne) og valdsscener, men eg hadde trudd at sidan dei er teikna, og at det tydeleg kjem fram at dei er humoristisk motivert, så trudde eg at det skulle gå greit. Der tok eg feil, og like etter at filmen var lagt ut på Metacafe vart den trukket, med beskjeden “Rejected (Inappropriate)”.

At videoen er uanstendig skal dei sjølvsagt få lov til å meine, men det som er litt festlig er at den same filmen har vore ute på snutter.no i nesten eit halvt år no, utan liknande reaksjonar. Så enten er vi mindre nærtakande her i Noreg, eller så blir filmen meir støtande om ein ikkje kan språket (den er på norsk).

Sjå filmen her, og bedøm sjølv:)

One response to “Rejected av Metacafe

  1. Hahaha, sykt bra🙂

Legg att eit svar

