Første post

Då var bloggen online. Forhåpentlegvis skal det bli ein samleplass for mykje av det eg tar meg til på nett, dvs filmar eg legg ut, artiklar eg skriv o.l

Eg kan jo begynne med å legge ut ein link til anmeldinga mi av 27 Dresses på Kulturo.no. Eg prøvar her å gje ei kort forklaring på kva eg meinar er oppskrifta på ein vellykka romantisk komedie. Dette er hverken forankra i filmteori eller gått i dybda på, men det kan jo fungere som ei grei innleiing til djupare diskusjon.

Legg att eit svar

