Puppet Show

Eg og min romkamerat Tom lagde ein teikneserie for ei tid tilbake, der eg skreiv manus og fargela medan han teikna. Serien handlar om to hånddukker, som forsøker å drive med allmennopplysning, men som desverre ikkje er dei to skarpaste knivane i såret.

For omlag ei veke sidan la eg den ut på nettserier.no, og i skrivande stund har den blitt lest 1400 gangar, og fått nokolunde positiv respons. På grunn av tidsproblem er det litt tvilsomt om det blir fleire striper enn dei 12 som er allereie er produsert, men vi får sjå kva som skjer. Du kan sjå fleire striper frå serien her

One response to “Puppet Show

  1. Min nye favoritt er gårsdagens stripe. Den og “Irrasjonell angst”. Haha, morsomt!

    (Legg merke til veldig normalt tidspunkt for kommentar)

Legg att eit svar

